Dotaz od Roberta: JISTOTY? JAK DLOUHO?

23.02.2018 10:01

Poslední dobou mnoho lidí hledá finanční jistoty. Mají podobné dotazy jako Vy. Nestíhám odpovídat všem ihned jak bych si moc přála. Nyní jsem tady pro Vás.Práce v Německu Vám nyní poskytuje peníze, ze kterých můžete mít v budoucnu pravidelné příjmy. Je to velmi rozumné rozhodnutí. Sám jistě dobře víte, že peníze na bankovním účtě se postupně utratí. Až budete v důchodu, dávno z nich nebude nic. Je mi jasné co chcete vědět. Potřebujete vědět zda společnost E-Vision bude existovat i za deset či více let. Zda Vám zde peníze po čase nezmizí i se společností. Posuďte sám:

 
Společnost E-Vision existuje a podniká se zisky od roku 1999. Nyní provozuje sedm projektů s různou dobou působení. Nejnovější projekt je vypracován tak,aby vydělával nejméně sedm let. Dále mají projekty na pět, dva a jeden rok. Vše jsou to normální podniky, nikoliv virtuální bubliny. Všechny podnikatelské projekty s popisem podnikání mám na svém webu popsány. Registrovaný člen si může sám vybrat projekt - čili podnikání, do kterého chce investovat své peníze. 
 
Investorům, kteří chtějí zhodnocovat velké finanční částky doporučuji vybrat si pro svoje investice přímo společnost E-Vision. Sama společnost vysvětluje, že pokud by některý z projektů neměl dostatečné zisky, vyvažuje E-Vision případný schodek z celkového zisku. Čili je zde nejvyšší jistota výnosů jaké Vám společnost může dát.
 
Zde se vyplatí investovat částky v hodnotě 10 a více podílů. Společnost má občas akci, kde při nákupu deseti podílů přidá jeden podíl navíc jako bonus. Při dvaceti podílech dostane investor navíc dva podíly. Tím se podstatně zvýší celkový zisk z Vaší investice. Na každou investici máte ke stažení ve své webové kanceláři i fakturu a cerifikát, který potvrzuje fakt Vaší investice.
 
Jak provádět vklady a výběry: Jelikož investoři společnosti před lety viděli další velmi vysoké zhodnocení v bitcoinech, zvolila společnost tento způsob pro finanční transakce. Dnes už je tato možnost za zenitem. BTC kolísá, transakce přes blockchain jsou zdlouhavé a občas i nejisté. Proto společnost intenzivně pracuje na jiné možnosti jak peníze vkládat i vybírat. Nejlépe bude, jakmile se vytvoří dostatečný kapitál pro zakoupení vlastní banky v Kambodže. Viz kopírovanou zprávu společnosti o momentálním stavu projektu:
 
projektová investice: 7 000 000,00 € 
Aktuální investice: 781 800,00 €
 
Než bude možné koupit tuto banku, společnost E-Vision poskytne členům možnost vkladů a výběrů peněz jiným způsobem.
 
 Nyní je nejúžasnější způsob jak vložit nebo vybrat peníze mezi členy. Je to ihned a bez poplatků a s jistotou že se nikde Vaše peníze nezatoulají! Registrace je zdarma. Pak je nutné doložit kopii pasu nebo OP a jakoukoliv fakturu (ne starší tří měsíců), výpis z účtu (ne starší tří měsíců), nebo pojistku, kde je Vaše adresa stejná jako na Vašem pasu nebo OP.
 
Během několika dnů bude Váš účet verifikován a můžeme přistoupit k investici. Já osobně Vám mohu poskytnout ze své webové kanceláře tolik Eur, které si přejete investovat do jakéhokoliv projektu společnosti E-Vision, nebo do společnosti samotné. Mám jako důchodce dostatek finančních prostředků na to, abych Vám zafinancovala Vaše investice. Věřím, že jste poctivý člověk, který mi vše co jsem Vám poskytla zaplatí na můj bankovní účet.
 
Mám neomezené volání i rouming. Napište mi Vaše telefonní číslo a dobu kdy Vám mou zavolat. Ráda Vám vysvětlím vše co potřebujete. PROČ? Můj syn Radek je dvacet let v Katalánsku. Můj mladší syn Pepa pracuje v Německu. Vážím si všech, kteří si umí vydělat peníze i za cenu těžkých podmínek. Všichni, kteří dřou v cizině, jsou dlouhodobě bez rodiny a přátel, stýská se jim po českém jídle a sklenici českého piva mají u mě prioritu! Držím Vám palce, vydržte!!! Vaše Vlaďka z Čech.,
 

Zpět

Kontakt

vydelky-janajob
Czech republic

420 724 303 376

SKYPE: vladka991

© 2016 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode